İnternetinde Yavaşlık Olan Kimse Yok mu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İnternetinde Yavaşlık Olan Kimse Yok mu?
10
●
635
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İnternetinde Yavaşlık Olan Kimse Yok mu?
1
2
11-02-2014, 23:09:48
#10
Misafir
Sorsan 16 mbit alıyorum ama google a giremiyorum o derece düşün.
12-02-2014, 13:27:55
#11
moss218
moss218 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Senin yine iyi...
Download: 0.74
Upload: 0.17
Ping: 15ms
Dün dışarıdan gelen hatta bi yerde hasar olmuş telefon da çalışmıyordu, sabah gelip hallettiler. Şuan internette iyi durumda
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler