Kartvizit bastırmak istiyorum. Sorularım var
11
●7.598
- 11-02-2014, 06:06:28bilgi için teşekkürler.Hukonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2014, 06:23:04Üyeliği durdurulduBen freelance olarak 1K adet bastırdım, otobüsten, dolmuştan inerken oturduğum yere bir tane bırakıp öyle iniyorum
Bıraktığım kartviziti görüp benimle iletişime geçen bir müşterim oldu hatta
Sosyal hayatta arkadaşlara v.s numara vermek için de iki parmak arasında şak diye kartviziti uzatmanın da ayrı bir havası oluyor
- 11-02-2014, 21:02:14nerede bastırdınız hocam ? pm atar mısınızby_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2014, 22:52:03bu tasarım güzelmiş
https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...ada-gecme.html - 11-02-2014, 23:55:04tüm matbaalarda bastırabilirsiniz hocam bir sıkıntı olmaz hangisine giderseniz gidin yaptırırsınız tavsiyem kendi tasarımınızı yapın daha orijinal olurByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2014, 00:52:04maliye vergi falan istemesinMr.Function adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2014, 01:13:28yok hocam kartvizitin maliyeyle bir ilgisi yok normal kdv olur sadece o kadar internetten bile bastırtabilirsiniz gayet uygun fiyatlara basım yapıyorlarByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle