• 06-02-2014, 16:59:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Arkadaşlar, bugüne kadar hesap işletim ücretine ödediğiniz tutarın farkında mısınız? Ben geçen yıl Kuveyt Türk Facebook sayfasındakı Acı Kaybınız uygulamasında öğrendim ve çok şaşırdım Kuveyt Türk'ün hesap işletim ücretini almadığını bilmiyordum. Hemen bir hesap açtım. Bununla da kalmadım, çok şık bir Ortaköy Camii tablosu kazandım Kuveyt Türk benzer bir uygulamayı Sağlam Sokak adıyla tekrar yayına almış, bankalara ne kadar hesap işletim ücreti ödediğinizi öğrenmek istiyorsanız bir deneyin bence Unutmadan uygulama birçok ödül veriyormuş, bilginize!

    İlgilenenler için: http://bit.ly/SaglamSokak
  • 06-02-2014, 21:26:31
    #2
    antandros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Arkadaşlar, bugüne kadar hesap işletim ücretine ödediğiniz tutarın farkında mısınız? Ben geçen yıl Kuveyt Türk Facebook sayfasındakı Acı Kaybınız uygulamasında öğrendim ve çok şaşırdım Kuveyt Türk'ün hesap işletim ücretini almadığını bilmiyordum. Hemen bir hesap açtım. Bununla da kalmadım, çok şık bir Ortaköy Camii tablosu kazandım Kuveyt Türk benzer bir uygulamayı Sağlam Sokak adıyla tekrar yayına almış, bankalara ne kadar hesap işletim ücreti ödediğinizi öğrenmek istiyorsanız bir deneyin bence Unutmadan uygulama birçok ödül veriyormuş, bilginize!

    İlgilenenler için: http://bit.ly/SaglamSokak
    başvurduk zaten hesabım vardı Hediye vs yazmadı ya :
  • 06-02-2014, 23:23:17
    #3
    hesap açacaktım zaten. başvurdum müşteri temsilcisi ulaşacakmış bana. beklemedeyim.
  • 10-02-2014, 14:31:28
    #4
    İş bankası benden toplamda 50 TL kesinti yaptı. Bende bankaya gidip dilekçe + aöf öğrenci belgemi verdim Bugün parayı geri yatırmışlar ancak eksik yatırılmış. 38 TL yatırmışlar.

    Bankayı tekrardan arayacağım...
  • 10-02-2014, 21:01:21
    #5
    bu forumda da bankasyanın ne kadar çalışanı ya da fanı var arkadaş