• 06-02-2014, 08:55:38
    #1
    Evde sorunsuz izleyebildiğim videoları iş yerinde izleyemiyorum. Sürekli bu hatayı veriyor.





    Denediğim çözümler;

    - DNS değiştim.
    - Host dosyasının içindekilerini sildim.
    - Yabancı proxy siteleri üzerinden denedim.

    Hiçbir sonuç alamadım malesef.


    Edit: Firefoxdan girince açıldı Nasıl oldu anlamadım ama diğer tarayıcılardan açılıyor.
  • 06-02-2014, 09:05:40
    #2
    İşyerinizde Firewall UTM cihazı varmı ?
  • 06-02-2014, 09:07:04
    #3
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşyerinizde Firewall UTM cihazı varmı ?
    Hayır hocam herhangi bir şey yok. Ayrıca firefoxdan girince sorunsuz açıldı video, chromedan açılmıyor.