• 03-02-2014, 15:26:25
    #10
    Sürekli değil, ayda yılda bir geliyor bu durum. Yatınca geçiyor, bir gün falan hapşırıkla mücadele ediyorum işlerim aksıyor, yazı yazamıyorum hiç bir şekilde... Üzerlik tohumu almıştım geçen aylarda şimdi onu yaptım burna çekerek kullanılıyor (buharı) iyi geldi.
  • 03-02-2014, 15:35:51
    #11
    Benim rekorum 17. Hapşırmam hapşırmam başladım mı da en az 10 kere hapşırırım. Normal insanlar gibi 1 kere hapşırıp bıraktığımı hatırlamıyorum.