Sürekli değil, ayda yılda bir geliyor bu durum. Yatınca geçiyor, bir gün falan hapşırıkla mücadele ediyorum işlerim aksıyor, yazı yazamıyorum hiç bir şekilde... Üzerlik tohumu almıştım geçen aylarda şimdi onu yaptım burna çekerek kullanılıyor (buharı) iyi geldi.