• 30-01-2014, 12:51:16
    #1
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 30-01-2014, 13:37:16
    #2
    Bilen bilir...
  • 30-01-2014, 13:46:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yazan gerçekten çok güzel yazmış Sonuna kadar doğruda.
  • 30-01-2014, 15:07:36
    #4
    Duygulandırdı yav
  • 30-01-2014, 16:27:46
    #5
    Birde babamiza seni seviyorum diyebilsek..

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 30-01-2014, 16:36:13
    #6
    Sadece yaşayan bilir zorluğunu eğer babanız hayattaysa her fırsatta sarılın.
  • 30-01-2014, 21:06:25
    #7
    İçimiz burkuldu hele son cümle " Savaşın ortasında komutansız kalmaktır ! babasız kalmak.. "
  • 30-01-2014, 22:13:28
    #8
    Oysa ne zaman ki babanızı kaybediyorsunuz,
    İşte o zaman gerçekten büyüyorsunuz.
    Çünkü çınarın gölgesi yok artık üzerinizde.
  • 31-01-2014, 00:43:43
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten çok güzel sözler.