Beni Yaralı Yaralı , Bırakıp Gidiyor..
52
●3.414
- 20-01-2008, 12:56:37Geç dayın gurban olsun sana (:sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2008, 19:04:20bazen mola vermek cidden çok iyi oluyor.çoğu ilişkinin ihtiyacı var buna.bizim de bu ayın 23ünde 11 ay oluyor.oldu aralar (2-3 saatlik)aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2008, 19:06:23Üyeliği durduruldukardes senin yazını görünce konu actım paylasım
https://www.r10.net/off-topic/120761-...un-okuyun.html - 20-01-2008, 19:07:31Benim moladan kızın haberi yoktu ve molayı biras uzattımneoberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani kız kendisi geldi ama bana diyo ki "seni bu damdan aşağı atsam ölür müsün acaba"


maça 0-0 berabere başladık