• 20-01-2008, 12:32:01
    #37
    Üyeliği durduruldu
    İÇelim Güzelleşelim.
  • 20-01-2008, 12:56:37
    #38
    sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kilit+ban+tekme+tokat
    Geç dayın gurban olsun sana (:
  • 20-01-2008, 18:43:55
    #39


    Berduşum gönül , kimse bilmez derdini , sorarlar vuslat nedir , Aşk derim bilmezler Berduş deyip geçerler...

    Yine başladık , bu gece bitmez...
  • 20-01-2008, 18:45:12
    #40
    Üyeliği durduruldu
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=N7hwmoxjw2c[/media]işte şarkı bu
  • 20-01-2008, 18:46:41
    #41
    Takma kafana... Hallederiz , Halledeceğiz de... 1 Alo demene bakar...
  • 20-01-2008, 18:57:16
    #42
    Aşk için cesur olmak en önemli şey. Bugün cesurluğu ben değilde karşı taraf yaptı ve 2 yıllık birlikteliğimize verdiğimiz 3 aylık devre arası sona erdi maça 0-0 berabere başladık
  • 20-01-2008, 19:04:20
    #43
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşk için cesur olmak en önemli şey. Bugün cesurluğu ben değilde karşı taraf yaptı ve 2 yıllık birlikteliğimize verdiğimiz 3 aylık devre arası sona erdi maça 0-0 berabere başladık
    bazen mola vermek cidden çok iyi oluyor.çoğu ilişkinin ihtiyacı var buna.bizim de bu ayın 23ünde 11 ay oluyor.oldu aralar (2-3 saatlik)
  • 20-01-2008, 19:06:23
    #44
    Üyeliği durduruldu
    kardes senin yazını görünce konu actım paylasım

    https://www.r10.net/off-topic/120761-...un-okuyun.html
  • 20-01-2008, 19:07:31
    #45
    neoberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazen mola vermek cidden çok iyi oluyor.çoğu ilişkinin ihtiyacı var buna.bizim de bu ayın 23ünde 11 ay oluyor.oldu aralar (2-3 saatlik)
    Benim moladan kızın haberi yoktu ve molayı biras uzattım yani kız kendisi geldi ama bana diyo ki "seni bu damdan aşağı atsam ölür müsün acaba"