thecoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
havale-eft ile işi olmayan her vatandaşın alması lazım. sadece faturaları ödemek bile büyük bir kolaylık.
ayrıca yanlış bilmiyorsam itunes, app store, google play satın alımlarında %50 iade kampanyası var sanrım şuan.
