Arkadaşlar fikirlerinizi alabilirmiyim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaşlar fikirlerinizi alabilirmiyim
1
●
279
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Arkadaşlar fikirlerinizi alabilirmiyim
23-01-2014, 18:39:20
#1
ScrolLock
Merhabalar,
İnternet sitem için logo yaptıracaktım işi vereceğim arkadaşa kurumsal bişey olmasını istedim logo ücreti 35tl sizce bana verilen logo nasıl iyimi kötümü fikirlerinizi alayım
23-01-2014, 19:18:23
#2
abcgrup
pek anlamam ancak t-t deyince bir şey hakkında fikrim olmaz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler