• 23-01-2014, 19:24:42
    #10
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki hocam teşekkürler sorun neymiş ? söyledimi satıcı
    Electro world den almıştım ben, Adamlarda denedi kaldıramadılar 2-3 tane daha kutu açtılar hepsi aynı çıktı. En son bir tanesinde sorunsuz kalktı. Bir şey demediler yani ama çok bozuk var sanırım bu şekilde.
  • 23-01-2014, 19:28:05
    #11
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Electro world den almıştım ben, Adamlarda denedi kaldıramadılar 2-3 tane daha kutu açtılar hepsi aynı çıktı. En son bir tanesinde sorunsuz kalktı. Bir şey demediler yani ama çok bozuk var sanırım bu şekilde.
    peki hocam yarın bende götüreyim
  • 23-01-2014, 23:20:40
    #12
    helikopteri bozdum hiçbir pervanesi dönmüyor suanda sizce nolmuş olabilir yere düştü sadece
  • 23-01-2014, 23:25:11
    #13
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helikopteri bozdum hiçbir pervanesi dönmüyor suanda sizce nolmuş olabilir yere düştü sadece
    nasıl kaldırdın helikopteri
  • 23-01-2014, 23:26:16
    #14
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helikopteri bozdum hiçbir pervanesi dönmüyor suanda sizce nolmuş olabilir yere düştü sadece
    İbretlik konu olmuş bi aç kapa düzelir belki
  • 23-01-2014, 23:27:12
    #15
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl kaldırdın helikopteri
    sarja taktım dolunca ilk defa tavana kadar çıktı tavana çarptı yere düştü sonra bida hiç çalışmadı satıcı götürsem gelir alır mı sizce ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:27:12 -->-> Daha önceki mesaj 23:26:32 --

    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbretlik konu olmuş bi aç kapa düzelir belki
    denedim hocam düzelme yok acırım 60 TL ye 12 saat olmadan gitti hevesimi alamadım bile
  • 24-01-2014, 00:41:03
    #16
    aldıgınız ürünün şahsen ne olduğunu bilmiyorum ama başlangıç için çokda iyi bir başlangıç yaptığınızı söyleyemem.
    başlangıç olarak bana göre başlanması gereken ilk cihaz v911 dir.
    şuan piyasada en çok parçası bulunan ve en ucuz şekilde alabileceginiz cihazdır.
    parçası olmayan cihaz her zaman söylerim çöp cihazdır.
    benim başlangıç v911 ile oldu hallada var ilk kırımı yaşadım ankara eren hobiye gitti geldi palleri degişti. geldiginin bir kaç saat sonrası bu seferde kuyruk motorunu bozdum. ( : artık alıştım demontaj işlemlerine bi sorun oldugunda kendim halletmeye çalışıyorum.
    Bunun yanında .sm 600 model bir similatörde mevcut 6 kanal similatör çalışıyorum
    gayet rahat da kullanıyorum.
    şimdiki aklım olsa asla v911 4 kanal almazdım giderdim bir tane 40-50 lira arası bir similatör alırdım.
    bu işe gireceklerede kesinlikle tavsiyem 4 kanal veya 6 kanal gidip cat diye almayın.
    direkmen gidip iyi güzel bir similatör alın.
    similatörde istersenizse 4 kanal istersenizse 6 kanal çalışın hatta ve hatta yetmese size helikopter gidin uçak uçurun model uçak veya . multikopter uçurun similasyonda.
    zaten kumandayı aldıgınızda satıcı genelde oyun cd lerini içersinde yolluyor.
    şuanda elimde
    3 kumanda var oda kumanda çöplügüne döndü.
    3.5 kanal takoz gibi bir kumanda + v911 kumanda + similatör 6 kanal kumanda.
    hatta hatta durumunuz iyi ise gidip 6 kanallı güzel bir kumanda alın 300-600 lira arası güzel bir şey alın.
    bu kumandalarda genelde similasyon oluyor zaten onla bağlayıp rahatça çalışırsınız ilerisi içinse gidip trex serisi sadece güzel 500 liraya rtf güzel bir heli alabilirsiniz.
    sonuç olarak iyi bir kumanda her zaman lazım olacak

    her şeyden önce ama kesinlikle sabırlı olun. aksi halde maddi acıdan çok canınız yanar öyle v911 gibi modelde 30-60 liraya en kral kırımı tamir edebilirsiniz fakat bir 15-20 bin liralık multikopterlerde mallasef ufak kırımlarda dahi araba parçasına eş deger futaralar çıkabilmektedir onun için en önemli tavsiyem yeni başlayacaklara ufak ufak gitsinler.
    aksi taktirde canınız çok yanacaktır.
    + alacagınız modellerde arayacagınız ilk şart kesinlikle yedek parçası olan modeller olsun
    + kumanda alıcısı olarak kesinlikle ikinci el almanızı tavsiye ederim fiyata ciddi anlamda düşüşler oluyor çünkü 2 el ürünlerde.
  • 24-01-2014, 00:46:34
    #17
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldıgınız ürünün şahsen ne olduğunu bilmiyorum ama başlangıç için çokda iyi bir başlangıç yaptığınızı söyleyemem.
    başlangıç olarak bana göre başlanması gereken ilk cihaz v911 dir.
    şuan piyasada en çok parçası bulunan ve en ucuz şekilde alabileceginiz cihazdır.
    parçası olmayan cihaz her zaman söylerim çöp cihazdır.
    benim başlangıç v911 ile oldu hallada var ilk kırımı yaşadım ankara eren hobiye gitti geldi palleri degişti. geldiginin bir kaç saat sonrası bu seferde kuyruk motorunu bozdum. ( : artık alıştım demontaj işlemlerine bi sorun oldugunda kendim halletmeye çalışıyorum.
    Bunun yanında .sm 600 model bir similatörde mevcut 6 kanal similatör çalışıyorum
    gayet rahat da kullanıyorum.
    şimdiki aklım olsa asla v911 4 kanal almazdım giderdim bir tane 40-50 lira arası bir similatör alırdım.
    bu işe gireceklerede kesinlikle tavsiyem 4 kanal veya 6 kanal gidip cat diye almayın.
    direkmen gidip iyi güzel bir similatör alın.
    similatörde istersenizse 4 kanal istersenizse 6 kanal çalışın hatta ve hatta yetmese size helikopter gidin uçak uçurun model uçak veya . multikopter uçurun similasyonda.
    zaten kumandayı aldıgınızda satıcı genelde oyun cd lerini içersinde yolluyor.
    şuanda elimde
    3 kumanda var oda kumanda çöplügüne döndü.
    3.5 kanal takoz gibi bir kumanda + v911 kumanda + similatör 6 kanal kumanda.
    hatta hatta durumunuz iyi ise gidip 6 kanallı güzel bir kumanda alın 300-600 lira arası güzel bir şey alın.
    bu kumandalarda genelde similasyon oluyor zaten onla bağlayıp rahatça çalışırsınız ilerisi içinse gidip trex serisi sadece güzel 500 liraya rtf güzel bir heli alabilirsiniz.
    sonuç olarak iyi bir kumanda her zaman lazım olacak

    her şeyden önce ama kesinlikle sabırlı olun. aksi halde maddi acıdan çok canınız yanar öyle v911 gibi modelde 30-60 liraya en kral kırımı tamir edebilirsiniz fakat bir 15-20 bin liralık multikopterlerde mallasef ufak kırımlarda dahi araba parçasına eş deger futaralar çıkabilmektedir onun için en önemli tavsiyem yeni başlayacaklara ufak ufak gitsinler.
    aksi taktirde canınız çok yanacaktır.
    + alacagınız modellerde arayacagınız ilk şart kesinlikle yedek parçası olan modeller olsun
    + kumanda alıcısı olarak kesinlikle ikinci el almanızı tavsiye ederim fiyata ciddi anlamda düşüşler oluyor çünkü 2 el ürünlerde.
    Erinirim okumam ki
  • 24-01-2014, 10:34:39
    #18
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldıgınız ürünün şahsen ne olduğunu bilmiyorum ama başlangıç için çokda iyi bir başlangıç yaptığınızı söyleyemem.
    başlangıç olarak bana göre başlanması gereken ilk cihaz v911 dir.
    şuan piyasada en çok parçası bulunan ve en ucuz şekilde alabileceginiz cihazdır.
    parçası olmayan cihaz her zaman söylerim çöp cihazdır.
    benim başlangıç v911 ile oldu hallada var ilk kırımı yaşadım ankara eren hobiye gitti geldi palleri degişti. geldiginin bir kaç saat sonrası bu seferde kuyruk motorunu bozdum. ( : artık alıştım demontaj işlemlerine bi sorun oldugunda kendim halletmeye çalışıyorum.
    Bunun yanında .sm 600 model bir similatörde mevcut 6 kanal similatör çalışıyorum
    gayet rahat da kullanıyorum.
    şimdiki aklım olsa asla v911 4 kanal almazdım giderdim bir tane 40-50 lira arası bir similatör alırdım.
    bu işe gireceklerede kesinlikle tavsiyem 4 kanal veya 6 kanal gidip cat diye almayın.
    direkmen gidip iyi güzel bir similatör alın.
    similatörde istersenizse 4 kanal istersenizse 6 kanal çalışın hatta ve hatta yetmese size helikopter gidin uçak uçurun model uçak veya . multikopter uçurun similasyonda.
    zaten kumandayı aldıgınızda satıcı genelde oyun cd lerini içersinde yolluyor.
    şuanda elimde
    3 kumanda var oda kumanda çöplügüne döndü.
    3.5 kanal takoz gibi bir kumanda + v911 kumanda + similatör 6 kanal kumanda.
    hatta hatta durumunuz iyi ise gidip 6 kanallı güzel bir kumanda alın 300-600 lira arası güzel bir şey alın.
    bu kumandalarda genelde similasyon oluyor zaten onla bağlayıp rahatça çalışırsınız ilerisi içinse gidip trex serisi sadece güzel 500 liraya rtf güzel bir heli alabilirsiniz.
    sonuç olarak iyi bir kumanda her zaman lazım olacak

    her şeyden önce ama kesinlikle sabırlı olun. aksi halde maddi acıdan çok canınız yanar öyle v911 gibi modelde 30-60 liraya en kral kırımı tamir edebilirsiniz fakat bir 15-20 bin liralık multikopterlerde mallasef ufak kırımlarda dahi araba parçasına eş deger futaralar çıkabilmektedir onun için en önemli tavsiyem yeni başlayacaklara ufak ufak gitsinler.
    aksi taktirde canınız çok yanacaktır.
    + alacagınız modellerde arayacagınız ilk şart kesinlikle yedek parçası olan modeller olsun
    + kumanda alıcısı olarak kesinlikle ikinci el almanızı tavsiye ederim fiyata ciddi anlamda düşüşler oluyor çünkü 2 el ürünlerde.
    peki hocam Helikopter pervanelerinin dönmemesi kumandadan kaynaklanan bir sorun olabilir mi yani 6 pil taktık kumandaya 2 saat civarında 6 pil bitebilir mi pilleri BİM den almıstım