Bende Ünal. Senin gibi üyelere kısaca zombi diyoruz

Genelde bu tür üyeler patlıyorlar umarım beyanlarında doğrusundur. Kimsenin canının yanmasını istemeyiz.
Hocam merhaba nasılsınız?
Eski attığım mesajlarından bir geçeyim dedim ve bu güzel yorumunuza denk geldim
Hal hatır sormak için titretmek istedim