Konu
Merhabalar
22-01-2014, 16:18:28
#10
Wmqp
ScrolLock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben ahmet hocam memnun oldum. Alışırsın zamanla r10 güzeldir
Memnun oldum hocam. Yavaş yavaş alışmaya başladım.Konuları gezdikçe bilgi üzerine bilgi katıyorum.