ScrolLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ahmet hocam memnun oldum. Alışırsın zamanla r10 güzeldir
Memnun oldum hocam. Yavaş yavaş alışmaya başladım.Konuları gezdikçe bilgi üzerine bilgi katıyorum.