• 22-01-2014, 16:18:28
    #10
    ScrolLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ahmet hocam memnun oldum. Alışırsın zamanla r10 güzeldir
    Memnun oldum hocam. Yavaş yavaş alışmaya başladım.Konuları gezdikçe bilgi üzerine bilgi katıyorum.
  • 23-01-2014, 10:17:22
    #11
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkez değil herkes yazarsan doğrusunu yazmış olursun, taktir ederiz seni, tebrik bile edebiliriz zamanla; görünce yaşadığın değişimi
    Taktir degil takdir yazarsan dogrusunu yazmis olursun

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 23-01-2014, 15:09:20
    #12
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taktir degil takdir yazarsan dogrusunu yazmis olursun

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.


    Sesli güldüm


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 26-07-2014, 03:13:13
    #13
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Ünal. Senin gibi üyelere kısaca zombi diyoruz Genelde bu tür üyeler patlıyorlar umarım beyanlarında doğrusundur. Kimsenin canının yanmasını istemeyiz.
    Hocam merhaba nasılsınız?

    Eski attığım mesajlarından bir geçeyim dedim ve bu güzel yorumunuza denk geldim

    Hal hatır sormak için titretmek istedim
  • 26-07-2014, 03:26:42
    #14
    Aleyküm Selam.