• 18-01-2014, 23:01:04
    #1
    ysk sitesine baktım fakat net bilgi yok süresiyle ilgili. Nerden baksak 2,5 ay kaldı seçimlere benim adım Bafra'da çıkıyor sorguladığımda. Şimdi Ankara'ya aldırsam Ankara'da oy kullanabilir miyim 2,5 ay kalmasına rağmen ?


    Önemli seçimler oyumun boşa gitmesini istemem
  • 18-01-2014, 23:22:14
    #2
    24 ocağa kadar değiştirmezseniz kullanamazsınız.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 18-01-2014, 23:22:57
    #3
    hocam tam bilgim yok ama, ikametkah alma işlemi 2 dakikalık bir iş. yeni oturduğunuz evin adınıza olan bir faturasını götürürseniz nüfus müdürlüğünde hemen hallediyorlar.
  • 18-01-2014, 23:23:56
    #4
    23 de olabilir net hatırlamıyorum. Eşimin ikametini değiştirmiştik memur öyle demişti 23 ya da 24 idi.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 19-01-2014, 00:19:57
    #5
    Tamamdır arkadaşlar pazartesi yaptırsam garanti olur o vakit.