salim59 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
29
●3.437
Inferno'da çok farklı değildi.Aura'nın sağında Klub Kristall efsane mekan.Sahibi Rus bir iş adamı.Geçen sene ben Kemer'den dönerken Serebro gelmişti mekana ve gerçekten eğlendiriyor insanları.Mekana gelen tiplerde hep elit insanlar 10 numara eğlenirsiniz
Ama 4 sap kapısının önünden geçirmezler bilginiz olsun hocam ayarlarsınız artık birilerini