30 saniyenizi ayırır mısınız ? | Twitter - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
30 saniyenizi ayırır mısınız ? | Twitter
10
●
705
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
30 saniyenizi ayırır mısınız ? | Twitter
1
2
10-01-2014, 21:20:44
#10
WhiteDay
misal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkürler arkadaşlar.
Nasıl alabiliriz peki hocam ?
kullanıcı ismi değiştirirse ya da twitter hesabı silerse.
twitter sadece bot hesapları belli aralıklarla siler. ama bu hesap mail onaylıysa silinmez.
28-03-2014, 01:22:02
#11
misal
1 yıldır kapanmasını bekliyorum arkadaşlar bir el atın
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler