• 09-01-2014, 10:45:35
    #1
    Merhaba;
    Hindistan'daki bir bankaya dolar göndermem gerekiyor. Hangi yöntemi seçmeliyim acaba çok kararsız kaldım.
    Bir de upt diy bir şey çıkıyor, deneyeniniz var mı?
  • 09-01-2014, 10:48:06
    #2
    moneygram in bankaya transferi var ise en ucuz yontem bu olmali
  • 09-01-2014, 11:33:12
    #3
    Onu da bir araştırayım hocam, teşekkürler