• 12-01-2014, 22:08:53
    #28
    yıllık 12 TL kart ücretini kartta para olmaz ise Paypal hesabımıza bağlı banka/kredi kartından tahsil etmesin haberimiz yokken.
  • 12-01-2014, 23:31:25
    #29
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gereksiz buluyorum artık paypalı. Güvenlik konusunda sıkıntılı. Eskisi gibi cazip gelmiyor yenilikleri.
    Kart çıkartmış ancak Paypal kartının aldığı para, kredi kartı kullanmaktan ve kestiği paralardan şikayetçi olan kişileri sevindirmiş gibi.
  • 12-01-2014, 23:32:14
    #30
    Başvurdum bende bekliyoruz bakalım
  • 12-01-2014, 23:34:24
    #31
    Electr0sis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Başımı vurmak isterdim ancak çok gereksiz bir kart ve hiçbir avantaj göremiyorum, paypal banka açarsa ozaman bir anlamı olur bu kartın yok tebe git mebe git her işlemde para kessinler..
    adamların doğru düzgün rakibi yok ki. varsa da ben bilmiyorum. banka olayına o yüzden girmezler. döviz çevirirken bile trilyonları kaldırıyorlar kur farkından. türk girişimciler benzer bir sistemi yapmalı. bkm express var ama tam anlayamadım nasıl bir sistem.
  • 13-01-2014, 00:03:53
    #32
    sunucuoptimizasyon.com
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamların doğru düzgün rakibi yok ki. varsa da ben bilmiyorum. banka olayına o yüzden girmezler. döviz çevirirken bile trilyonları kaldırıyorlar kur farkından. türk girişimciler benzer bir sistemi yapmalı. bkm express var ama tam anlayamadım nasıl bir sistem.
    Bkm nin alanı kısıtlı 3-5 büyük yerden alışeriş yapılıyor, yurtdışında hiçbir yer yok at çöpe, güvenilir yerlerden zaten kart bilgilerimi girer alışverişimi yaparım gerek yok araya aracı koymaya.
  • 13-01-2014, 13:22:07
    #33
    Merhabalar,

    Kartım henüz elime ulaştı. Web arayüzüne giriş yaptım ancak site henüz yeni olduğu için çok fazla eksik mevcut örneğin kredi kartı ile henüz yükleme yapamıyorsunuz.
  • 14-01-2014, 04:43:53
    #34
    Üyeliği durduruldu
    pardon da ne işimize yarayacak bu kart anlamadım gitti. limitlere bak günlük 300 tl?
  • 14-01-2014, 08:40:27
    #35
    dün itibari ile teslim aldım, gayet güzel içerisinede denemek için 10 TL yükledim kesecek hepsini paypala tanımladığımda ( 5 TL ) kart ücreti 3 TL tanımlama
  • 14-01-2014, 12:59:13
    #36
    Üyeliği durduruldu
    benim kartımda geldi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:59:13 -->-> Daha önceki mesaj 12:41:57 --

    paypal hesabımdan nakit karta bir türlü para atamadım. yapabilen var mı?