ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamların doğru düzgün rakibi yok ki. varsa da ben bilmiyorum. banka olayına o yüzden girmezler. döviz çevirirken bile trilyonları kaldırıyorlar kur farkından. türk girişimciler benzer bir sistemi yapmalı. bkm express var ama tam anlayamadım nasıl bir sistem.
Bkm nin alanı kısıtlı 3-5 büyük yerden alışeriş yapılıyor, yurtdışında hiçbir yer yok at çöpe, güvenilir yerlerden zaten kart bilgilerimi girer alışverişimi yaparım gerek yok araya aracı koymaya.