• 10-01-2014, 23:16:38
    #37
    enpara banneri r10dada var artık Reklam vermiş adamlar foruma
  • 10-01-2014, 23:43:53
    #38
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enpara banneri r10dada var artık Reklam vermiş adamlar foruma
    Reklamı vermelerinde kartı alan üyelerin büyük katkısı vardır sanırı : )
    Kartu tesliminde müşteri temsilcisi soruyor bizi nerden duydunuz diye. Benim gibi r10.net diyen çok olmuştur : )
  • 14-01-2014, 01:08:11
    #39
    Arkadaslar verilen eft yada kredi karti odeme talimati iptal edilemiyor sanirim uygulama uzerinden?
  • 14-01-2014, 03:43:55
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar verilen eft yada kredi karti odeme talimati iptal edilemiyor sanirim uygulama uzerinden?
    edilemiyor hocam. müşteri temsilcilerine bi sormak lazım nedir ne değildir. bu arada ben de kesinlikle tavsiye ediyorum enpara'yı. faiz oranları vesaire beni ilgilendirmiyor da, online şube ve ücretsiz işlemler cezbetti beni. anlatan arkadaşlar gibi benim de ayağıma kadar getirdiler. hatta ben cevahir alışveriş merkezinde bi bankta aldım kartımı. tabletten direk aktifleştirdi. o gün bu gündür de kullanıyorum. ( tv de reklamlarda görüp biraz araştırıp başvurmuştum )

    yalnız kullanan arkadaşlara bir sorum var, ben iban ile ödeme alıyorum genelde. hesap numarası ile göndermek isteyen oluyor, nerden bakacağız hesap numaramıza?
  • 14-01-2014, 10:41:31
    #41
    Hesap no numarasını müşteri hizmetlerinden öğrenebilirsin

    IDEAL TAB7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 14-01-2014, 11:02:35
    #42
    bende kaydımı tamamladım Hayırlı olsun bakalım
  • 14-01-2014, 12:55:02
    #43
    şimdi geldi kartımı verdi memnun kaldım valla iyi bir hizmet
  • 14-01-2014, 16:56:47
    #44
    ben dün teslim aldım 1 haftadan beri arayıp hengi gün müsait olduğumu sordular durdular dünde gelen arkadaş sırf benim için izmirden muğlaya yaşadığım ilçeye gelip 2,5 saat beklemiş çok çok ilgililer
  • 14-01-2014, 23:40:38
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MasterForWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalnız kullanan arkadaşlara bir sorum var, ben iban ile ödeme alıyorum genelde. hesap numarası ile göndermek isteyen oluyor, nerden bakacağız hesap numaramıza?
    Hesap numaraları IBAN içine yazar ve genelde 000 lardan sonra ki en sonda ki numara olur