AliFurkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bi Bilgisayar Topladım, Sizce Nasıl?
12
●762
- 24-12-2013, 22:03:07Kasayı değiştirin, xigmatek veya corsairin 300R modeline bakabilirsin, 300R nin psu lu modeline bakabilirsin. Geri kalan kısımlar bütçen bu civarda ise güzel.
- 24-12-2013, 22:10:48Üyeliği durdurulduKasa hariç güzel, kasa olarak şunu tavsiye ederim (bütçen varsa tabi) ...
http://www.vatanbilgisayar.com/xigma...spx?I_ID=63989