• 23-12-2013, 22:29:09
    #1
    A101 de Çalışan varmı arkadaşlar yada İş şartlarını bilen?

    Yemek di, Maaş dı vsvs
  • 23-12-2013, 23:55:22
    #2
    benim arkadaşın fakbadisi çalışıyor, istiyorsan sordurayım
  • 24-12-2013, 00:03:17
    #3
    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim arkadaşın fakbadisi çalışıyor, istiyorsan sordurayım
    bi zahmet hocam zahmet olmazsa.