• 17-12-2013, 20:18:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Arkadaşlar bunu satın alacağım.. http://demo.cmbilisim.com/cmnews-v4/

    Sizce ortalı mı olsun yoksa sola dayalı mı ?

    Sola dayalı örnek : www.kha.com.tr veya www.karsmanset.com

    Bu arada sizce hangi temayı seçeyim ?

    Tema Demoları : http://demo.cmbilisim.com/cmnews_themes/ ( Resimlerin üzerine tıklayarak temaları değiştirebilirsiniz )
  • 17-12-2013, 20:47:59
    #2
    Ortaya dayalı olan bence çok güzel.
  • 17-12-2013, 21:29:53
    #3
    Sola dayalı olan eski tarz bence.
  • 17-12-2013, 22:07:55
    #4
    admin paneline koysun bir kod sağı seçince sağ solu seçince sol yapsın hepsi için ayrı para mı vercen birde. yarın bir gün iki tarafa da reklam alacağın zaman temayı yine mi satın alcan iyi ve ileriyi de düşünmek lazım müdür. onu bi ilet ama illa da alacaksan orta veya sol olur.
  • 17-12-2013, 22:15:13
    #5
    Bana göre ortalı şablon8
  • 18-12-2013, 10:43:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ortalı olarak alacağım çok teşekkür ederim düşünceleriniz için sağolun