• 06-12-2013, 20:05:31
    #10
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam orda gözükmüyordu tam olarak zatende burda arabanın içinde sıkışmış bir durumda ve anlık olarak patlıyor araba. Yani kurtulma şansı yokki. Polat Alemdar mı bu

    Jason geldi işte daha ne olsun. Kötü rolde olcak ama ben direk değiştirdim yani tarafımı büyük bir Jason hayranı olarak
    Jason kraldır iyi rolde de olsa kötü rolde de olsa

    HTC Desire X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-12-2013, 20:17:26
    #11
    Sean: Niye drift yapmıyorsun ?
    Han: Yapmam için bir neden yok ki.

    Bu tarz bir diyalog geçmişti. Sonrasında da bu sahne geldi. "İşte ben drift yaparsam bunun için yaparım" manasında bir bakışma oldu. Yani, kız tavlamak dışında böyle hareketler yapmaz-mış.

    Ekleme: Şöyle bir açıklama da var.

    Alıntı
    Shawn asks Han why he doesn't drift, and he says that there is rarely any good reason to do so. Shawn asks why people do it then, so Han shows him by doing donuts around some girl's car, and she proceeds to give him her phone number.
    Tık
  • 06-12-2013, 21:57:28
    #12
    yarış için alıyorlar.verdikleri kağıt ile yarış yeri vb oluyor
  • 06-12-2013, 22:26:37
    #13
    ne yarışı adamın her günü yarış manita ayıklıyo telefon nosu var kağıtta
  • 06-12-2013, 23:29:36
    #14
    Bu filimde paul walker varmıydı
  • 06-12-2013, 23:32:22
    #15
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu filimde paul walker varmıydı
    Yoktu bu filmde Han, amerikadan gelen bir cocuk ve japon kirmasi bir kiz basrollerdeydi