• 02-12-2013, 13:06:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar çakma iphone var telefon bazen çekiyor bazen çekmiyor imei değiştircem bunu nasıl yapabilirim ?
  • 02-12-2013, 13:19:59
    #2
    Onun için bir cihaz var sanırım telefoncularda.
  • 02-12-2013, 13:33:35
    #3
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun için bir cihaz var sanırım telefoncularda.
    bazılarına kodlar var
    bazılarında ise işlemcilerine göre box'larla atılıyor.