• 29-11-2013, 07:50:18
    #1
    Sizce Beyaz/Siyah yoksa Mavi/Siyah rengimi güzel arkadaşlar ?

    Şimdiki spor ayakkabım tabanı baya enginleşti ve rahatlığını yitirdi resmen bu soğuk havalarda betonu hissediyorum..









    Hepsiburada.com Sipariş Linki

    http://goo.gl/YudSqa
  • 29-11-2013, 13:15:39
    #2
    Siyah olanı Hoş Duruyor.
  • 29-11-2013, 14:15:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Beyaz diyorum ben üstad.
  • 29-11-2013, 15:12:28
    #4
    Herhangi bir Anne cevabı : ''Kış geldi beyaz çabuk kirlenir.'' olurdu ki haklılar
  • 30-11-2013, 01:07:43
    #5
    Siyahını alacağım arkadaşlar..