• 28-11-2013, 13:31:47
    #1
    merhaba dün yıldırım düştü internet gitti geldi elektriler gitti fln sonra elektrikler geldi ama internet durmadan kesiliyor 1 dakika baglı kalıyor 1 dakika kesiliyor zamanı belli olmuo ama hiç durmadan kesiliyor neden olmuş olabilir acaba?
    metronet kullanıyorum bilgisi olan varmı?
  • 28-11-2013, 20:39:43
    #2
    modem bozulmuş olabilir başka bir modem bulup denemenizi tavsiye ederim
  • 28-11-2013, 21:43:16
    #3
    metronetin modemi kabı girişnde evde modem yok
  • 28-11-2013, 22:21:48
    #4
    Peki yıldırım sizin eve düşüpte kapı dışına gelmedi mi
  • 29-11-2013, 07:06:38
    #5
    Hicam 2 hafta önce kadardı galiba fiberoptik kablo kopmus buyuk bir arizaymis onu duzelmeye calisiyolardi ondan etkilenmis olabilirsin ben 1 hafta internet kullanamadim 2 dakikada bir dusuyordu net simdi 2 satte bir dusuyor sende ist avrupa yakasindaysan bundan etkilenmis olabilirsin
  • 29-11-2013, 07:41:35
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Servis saglayicinizi arayip durumu bildirin, genel sorun varsa zaten soylerler. Yoksa gelip bakacaklardir. Ttnette ayni sorunu bende yasamistim. Ariza kaydi biraktim gelip hallettiler.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 29-11-2013, 07:49:53
    #7
    Arıza kaydı oluşturun gelip baksınlar
  • 29-11-2013, 14:39:18
    #8
    Ghost user oldugum için oyle birşeyde yapamıyorum
  • 30-11-2013, 09:54:52
    #9
    Geçen boğazda sürüklenen gemi demir atınca fiber kabloyu zarar vermiş ve o kablonun değişimi için yedek santral a yüklenme yapılmış ve yedek olan yapı şu anki mevcut kullanıcıyı karşılamadığı için yavaşlamaya ve kesilmelere sebep veriyor.