• 27-11-2013, 13:01:44
    #1
    Sabıka kaydı lazım oldu geçenlerde, adliyede sıra bekleyip üzerine 5 TL vermektense gittim PTT'ye 2 liraya e-devlet şifremi aldım. Turkiye.gov.tr'ye giriş yaparak hemen temiz kağıdımı çıktı aldım. İnanın böyle prosedürlerin azalmaya başlaması beni çok mutlu ediyor. İnşallah yakın bir tarihte tüm kağıt işlerini bu portal üzerinden tamamlamaya başlarız..
  • 27-11-2013, 13:10:47
    #2
    Ama ne yazıkki o sabıka kaydı henüz hiç biryerde geçerli olmuyor.
  • 27-11-2013, 13:12:06
    #3
    sabıka kaydı ücretsiz zaten alması. en son ben aldım ve arkadaşa aldık ücretsiz şekilde.
  • 27-11-2013, 13:35:47
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sabıka kaydı çıkarmak artık bedava dostum
  • 27-11-2013, 13:38:44
    #5
    40 kuruş ödeme yapıyoruz bizde kağıtı aldığımız yere
  • 27-11-2013, 13:48:40
    #6
    50 kuruş izmir di bide karşıyaka ya gidiyorduk 1 saatlik yol. daha iyilerini gelicek inşallah.
  • 27-11-2013, 13:50:44
    #7
    Ama bazi zihniyeletler halen kabul etmiyor ciktiyi.. Deli edebilirler sizi o yüzden sasirmayin

    Discovery cihazımdan gönderildi
  • 27-11-2013, 17:41:42
    #8
    Samsunda bedava hocam
  • 27-11-2013, 17:52:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bizim burdada bedava max 5 dk beklersin seri bi şekilde veriyorlar.