• 22-11-2013, 02:18:35
    #10
    rusçaya hiç girme bence, boş yere çabalarsın. alfabe bütün sülaleni ağlatacak cinsten
  • 22-11-2013, 02:22:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Fransız bir bayana hitaben , La vie est plus belle avec toi dicen. (Türkçe Anlamı : Hayat Seninle Güzel) dedinmi iş bitti
  • 22-11-2013, 19:38:32
    #12
    Aklımdaki gibi burda söylenenlerde ilk olarak ingilizce öğrenmem gerektiği yönünde. Teşekkürler arkadaşlar cevaplar için varsa farklı yorumları olanlar onlarıda dinlemek isterim.