• 21-12-2013, 10:13:59
    #64
    Üyeliği durduruldu
    kaç aydır kullanıyoruz eskidi artık yeni modeli çıkacak almasaydınız keşke
  • 21-12-2013, 14:06:16
    #65
    Üyeliği durduruldu
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç aydır kullanıyoruz eskidi artık yeni modeli çıkacak almasaydınız keşke
    sürekli telefon yenileyen biri olmadığım için ve şuan bu telefondan gayet memnun oldugum için pek önemli değil açıkçası Yeni telefona farklı ne özellik koycaklarki, en fazla bikaç yenilik gelir, fiyatıda 100-200 artar heralde. Pişman değilim yani İkinciyide aldım hatta işte geçen gün
  • 21-12-2013, 15:14:10
    #66
    ben aldım memnunm vatandan aldım hiç sıknıtısı yok
  • 22-12-2013, 02:03:03
    #67
    Hafıza kartı seçiyor mu bu telefon ?
  • 24-12-2013, 01:02:37
    #68
    Üyeliği durduruldu
    General Mobile düşünen varsa kardeşime hediye olarak aldığım cihazı satıyorum. 3 gün içerisinde satılmazsa, Bursa'ya gittiğimde hediyesini vericem kardeşime.. Detaylar konuda mevcut..
  • 02-01-2014, 17:56:56
    #69
    Bende hepsiburadadan GM DISCOVERY 16 GB MAVİ sipariş verdim 2 saat önce hadi hayırlısı
  • 12-02-2014, 23:08:10
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Sizin telefonlarda da şarjı çabuk olma ve çabuk bitme sıkıntısı var mı ? Ben arkadaşın şarj aletini kullandığımda çok yavaş doluyor. Kendi şarj aletimde hızlı bi şekilde doluyor ve çabuk azalıyor. Bana da öyle gelmiş olabilir gerçi ama bi gariplik var sanki.
  • 13-02-2014, 01:59:35
    #71
    şuan 4gb modelini en ucuz alacağımız yer bilen var mı arkadaşlar?
  • 25-02-2014, 20:45:33
    #72
    Misafir
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yarın bu cihazı alıcam.. Renk ve hafıza konusunda ne önerirsiniz? Beyaz düşünüyorum ama siyah yada mavi nasıldır? Ve hafıza olarak 4 gb yeterli olur mu yoksa 16 gb daha mı mantıklı? Fiyatlarda 80 lira civarı bi oynama var 4 ile 16 arasında.. Tavsiyelerinizi bekliyorum..
    Hafıza olarak hiç bir telefonda 16 GB altını tavsiye etmiyorum çünkü ilerde 4 gb daha hafıza takman yerine kendi hafızası daha performanslı olacaktır.

    Beyaz eğer çok düşüren bir insansan tavsiye etmem. Fakat ben kullanıyorum beyazı.