yeni modeli çıkacak almasaydınız keşke
General Mobile Discovery (renk ve hafıza)
72
●3.945
- 21-12-2013, 14:06:16Üyeliği durduruldusürekli telefon yenileyen biri olmadığım için ve şuan bu telefondan gayet memnun oldugum için pek önemli değil açıkçasıBHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni telefona farklı ne özellik koycaklarki, en fazla bikaç yenilik gelir, fiyatıda 100-200 artar heralde. Pişman değilim yani
İkinciyide aldım hatta işte geçen gün
- 12-02-2014, 23:08:10Üyeliği durdurulduSizin telefonlarda da şarjı çabuk olma ve çabuk bitme sıkıntısı var mı ? Ben arkadaşın şarj aletini kullandığımda çok yavaş doluyor. Kendi şarj aletimde hızlı bi şekilde doluyor ve çabuk azalıyor. Bana da öyle gelmiş olabilir gerçi ama bi gariplik var sanki.
- 25-02-2014, 20:45:33MisafirHafıza olarak hiç bir telefonda 16 GB altını tavsiye etmiyorum çünkü ilerde 4 gb daha hafıza takman yerine kendi hafızası daha performanslı olacaktır.Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyaz eğer çok düşüren bir insansan tavsiye etmem. Fakat ben kullanıyorum beyazı.
İkinciyide aldım hatta işte geçen gün