BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaç aydır kullanıyoruz eskidi artık yeni modeli çıkacak almasaydınız keşke
sürekli telefon yenileyen biri olmadığım için ve şuan bu telefondan gayet memnun oldugum için pek önemli değil açıkçası Yeni telefona farklı ne özellik koycaklarki, en fazla bikaç yenilik gelir, fiyatıda 100-200 artar heralde. Pişman değilim yani İkinciyide aldım hatta işte geçen gün