• 18-11-2013, 15:16:37
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel düşünce ama eminim herkesin paraya ihtiyacı vardır durumu cok iyi olan arkadaşlar haric ben bu forumda paraya ihtiyacı olmayan bir insan olacağını sanmıyorum.
  • 18-11-2013, 16:12:32
    #11
    Öncelikle duyarlılığınızdan ötürü sizi tebrik ederim.Tavsiye vermek gerekirse madem parayı pay edeceksiniz bir payını ile de sokak hayvanları için mama alabilirsiniz. Onları düşünen kimse yok, 15 kg mama fiyatları da yaklaşık 35 tl civarı.