• 13-11-2013, 15:48:27
    #10
    Hocam abim web sitesi konusunda acemidir. 20 Yıldır deri işi yapmaktadır. 1-2 yıldır internet üzerinden mont satmaktadır. Sürekli bir yerlerde olduğu için cep numarasını koymuştur. Kendi atölyesinde montları yapmaktadır. Deri % 100 dür. Sattığı montlar deri mod da yapılan montlardan iyidir ben kendim şahsen 3-4 yıl deri işinde abimin yanında çalıştım. Hiçbir sıkıntı olmaz . Bir sıkıntı olursa beni bulursunuz. Siteside deri mont kelimesinde googleda 2.sıradadır. Abimin kendi mağazası istanbul laleli tramvay durağında süpürgeciler çarşısındaydı ama devlet restore ediyor şuanda orayı. Bu yüzden oda atölyede imalat yapmaktadır. Eğer mağaza istiyorsanız telefon numarasını ararsanız size yardımcı olacaktır. Hiçbirşey demeden r10danım diyin yeterli.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:48:27 -->-> Daha önceki mesaj 15:44:11 --

    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedava Verseler Yine Almam.Adres Yok Normal Bir Telefon.Pekte Güven Verici Bir Site Değil.Almayın Bence.
    Hocam gel beraber gidip bakalım montlara o zaman paranla almaya okey dersin

    Daha geçen gün sitesini kaliteli bir hostinge taşıdım günlük 1k ziyaretçisi var. Buda son verilen siparişlerden birkaçı..

  • 13-11-2013, 16:46:26
    #11
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    --[/IMG]
    Aklımada geldin dostum deri işiyle uğraşıyordunuz sanırım Malınız iyiyse ne diye güzel bir alan adı seçmezsiniz
  • 13-11-2013, 16:58:01
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam abim web sitesi konusunda acemidir. 20 Yıldır deri işi yapmaktadır. 1-2 yıldır internet üzerinden mont satmaktadır. Sürekli bir yerlerde olduğu için cep numarasını koymuştur. Kendi atölyesinde montları yapmaktadır. Deri % 100 dür. Sattığı montlar deri mod da yapılan montlardan iyidir ben kendim şahsen 3-4 yıl deri işinde abimin yanında çalıştım. Hiçbir sıkıntı olmaz . Bir sıkıntı olursa beni bulursunuz. Siteside deri mont kelimesinde googleda 2.sıradadır. Abimin kendi mağazası istanbul laleli tramvay durağında süpürgeciler çarşısındaydı ama devlet restore ediyor şuanda orayı. Bu yüzden oda atölyede imalat yapmaktadır. Eğer mağaza istiyorsanız telefon numarasını ararsanız size yardımcı olacaktır. Hiçbirşey demeden r10danım diyin yeterli.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:48:27 -->-> Daha önceki mesaj 15:44:11 --



    Hocam gel beraber gidip bakalım montlara o zaman paranla almaya okey dersin

    Daha geçen gün sitesini kaliteli bir hostinge taşıdım günlük 1k ziyaretçisi var. Buda son verilen siparişlerden birkaçı..

    Müşteri isimlerini ifşa etmeniz hiç etik olmamış
  • 13-11-2013, 17:36:08
    #13
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklımada geldin dostum deri işiyle uğraşıyordunuz sanırım Malınız iyiyse ne diye güzel bir alan adı seçmezsiniz

    Hocam aslında domain çok ama bu domain gerçekten iyi uydu gen.tr olması vs googledan çok iyi ziyaretçi geliyor. Abim işi kurumsallaştırsa baya iş yapar
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri isimlerini ifşa etmeniz hiç etik olmamış
    Etikliği sizden öğrenecek değilim. O isimde soyisimde tonla insan var.
  • 13-11-2013, 18:57:36
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında domain çok ama bu domain gerçekten iyi uydu gen.tr olması vs googledan çok iyi ziyaretçi geliyor. Abim işi kurumsallaştırsa baya iş yapar


    Etikliği sizden öğrenecek değilim. O isimde soyisimde tonla insan var.
    Hocam oneri olarak https'e gecis yapin bence mutlaka katki saglayacaktir size.
  • 13-11-2013, 19:29:18
    #15
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında domain çok ama bu domain gerçekten iyi uydu gen.tr olması vs googledan çok iyi ziyaretçi geliyor. Abim işi kurumsallaştırsa baya iş yapar


    Etikliği sizden öğrenecek değilim. O isimde soyisimde tonla insan var.
    Kelime olarak dediğiniz gibi güzel ancak uzantı e-ticaret sitesine yakışmıyor açıkçası hatta kurumsallaşmayı düşünüyorsanız yeni bir .com domain daha iyi olur gibi geliyor. Paravan olarak kullanabilirsiniz bu domainide
  • 13-11-2013, 19:50:17
    #16
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında domain çok ama bu domain gerçekten iyi uydu gen.tr olması vs googledan çok iyi ziyaretçi geliyor. Abim işi kurumsallaştırsa baya iş yapar


    Etikliği sizden öğrenecek değilim. O isimde soyisimde tonla insan var.
    Müşteri gizliliğine verilen önem sıfır, eleştiriye tahammül sıfır bu sizin nasıl bir karakterde olduğunuzu belli ediyor. Bundan sonra iş yapacağınız insanlar sizinle iş yaptıklarında her an ifşa edilebilecekleri bilgisiyle yaklaşırlar artıkç
  • 13-11-2013, 20:17:44
    #17
    SSL yok. Guvenli olsa bile gozum kesmedi

    Sent from my Discovery using Tapatalk
  • 13-11-2013, 21:32:32
    #18
    Mehmet61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oneri olarak https'e gecis yapin bence mutlaka katki saglayacaktir size.
    Geçicez üstad
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kelime olarak dediğiniz gibi güzel ancak uzantı e-ticaret sitesine yakışmıyor açıkçası hatta kurumsallaşmayı düşünüyorsanız yeni bir .com domain daha iyi olur gibi geliyor. Paravan olarak kullanabilirsiniz bu domainide
    Şuanda site google tuttu böyle kalsa iyi olur
    GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SSL yok. Guvenli olsa bile gozum kesmedi

    Sent from my Discovery using Tapatalk
    Yukarda yorum yazdım