• 05-11-2013, 12:25:34
    #1
    Üyeliği durduruldu



    Selamlar arkadaslar, su kopeğin cinsi ne acaba?
  • 05-11-2013, 13:04:18
    #2
    Tartışmasız Doberman.
  • 05-11-2013, 13:16:51
    #3
    aynen öyle tartışmasız doberman bende abisi var ( : erkek
    sahibine çok sadık çok uyumlu bir köpektir.

    tabi yetiştirme tarzı çok önemli.
    çok oyuncu çok enerjik bir köpektir kıymetini bilin.
  • 05-11-2013, 13:20:30
    #4
    Köpek almayı düşünüyorsanız rednose tavsiye ederim. 2 Seneden fazla olmuştur, aynı kategorideki staff cinsi köpek besledim.
  • 05-11-2013, 13:34:48
    #5
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle tartışmasız doberman bende abisi var ( : erkek
    sahibine çok sadık çok uyumlu bir köpektir.

    tabi yetiştirme tarzı çok önemli.
    çok oyuncu çok enerjik bir köpektir kıymetini bilin.
    Bir Ara Bende Beslemiştim.Bu Köpeğin Enerjisi Hangi Köpekte Var Çok Atik Hayvan.
  • 05-11-2013, 13:41:39
    #6
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Ara Bende Beslemiştim.Bu Köpeğin Enerjisi Hangi Köpekte Var Çok Atik Hayvan.
    şahsen kıyaslamak gerekirse alman kurtlarında dahi bu enerji bu atiklik çeviklik yok..
    + ciddi anlamda eğitimi her yaşta alabilen bir köpek.
    çok akıllı çok zeki.
    + iç güdüleri çok gelişmiş.
    karşı tarafa karşı da her zaman için mesefeli.
    bende 1 çift ve erkek dişi.
    3-4 ay evvel yavru verdiler anne mallasef 2 yavruyuda öldürdü. 1 yavruyuda karga öldürdü ) :
    tavsiye ediyorum düşünürsenizse.
  • 05-11-2013, 15:37:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok teşekkürler arkadaşlar. Arkadaşım internette görüp çok beğenmişti de, cinsini bilmiyordu. Almak istiyor bundan..
  • 05-11-2013, 15:49:03
    #8
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Banada domberman gibi geliyor ancak rodwiverda olabilir. Böyle küçükken tespitlerde yanılma olabiliyor.

    Not: Büyüyünce hiçte böyle sevimli olmuyorlar
  • 05-11-2013, 15:50:33
    #9
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler arkadaşlar. Arkadaşım internette görüp çok beğenmişti de, cinsini bilmiyordu. Almak istiyor bundan..
    Köpek Beslemesini Biliyorsa Alsın Bence.Bu Cins Köpekler Düzgün Eğitilmediğinde Kötü Sonuçlara Yol Açabilir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:50:33 -->-> Daha önceki mesaj 15:49:43 --

    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada domberman gibi geliyor ancak rodwiverda olabilir. Böyle küçükken tespitlerde yanılma olabiliyor.

    Not: Büyüyünce hiçte böyle sevimli olmuyorlar
    Eğer rodwiverda Dediğiniz rottweiler İse Olması Mümkün Değil.Tosun Gibi Olur rottweiler Yavruları