• 02-11-2013, 23:32:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Denk geldim ve halen gülüyorum


    http://www.youtube.com/watch?v=AHFU1-YS1uo
  • 03-11-2013, 17:40:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Adam güzel oynamış.
  • 03-11-2013, 19:08:47
    #3
    Aynen adam güzel oynamış güldürmedi
  • 03-11-2013, 20:58:20
    #4
    "Benim çok üst düzey bir yaşantım var."

    Çorbayı balkonda içiyor herhalde.
  • 04-11-2013, 00:17:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bobik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Benim çok üst düzey bir yaşantım var."

    Çorbayı balkonda içiyor herhalde.
    güzeldi )