• 28-10-2013, 13:38:40
    #1
    İnternetten yapılan siparişlerde kargoyu herhangi bir sebeple almayınca veya kargo görevlisi ürünü alıcıya teslim edilmeyince ürün satıcıya iade oluyormuş galiba. Ürün ücreti kredi kartına iade ediliyormuş. Ürünü tekrar getirmeleri gerekmez mi?
  • 28-10-2013, 13:55:21
    #2
    Hocam Ürün Müşteriye Ulaştırılamayınca.Belli Zaman Şubede Bekletiliyor.Gidip Almazsan Alıcıya Geri İade Ediliyor.
  • 28-10-2013, 14:05:00
    #3
    qLd
    Misafir
    aras kargoda 3 gündü, 3 günün sonunda geri yola çıkıyor