Bu dosyayı flash belleğe nasıl atabilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu dosyayı flash belleğe nasıl atabilirim?
2
●
485
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu dosyayı flash belleğe nasıl atabilirim?
18-10-2013, 22:14:51
#1
ALem
Merhaba Arkadaşlar;
rar halini attım olmadı, .iso halini kopyala yapıştır yaptım yine olmadı, flash bellek 30 gb alanı var ve tamamı boş
yardımcı olursanız sevinirim, şimdiden teşekkürler
18-10-2013, 22:18:42
#2
Protect
Üyeliği durduruldu
Diski NTFS olarak biçimlendir hocam.
18-10-2013, 22:42:59
#3
ALem
Protect adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Diski NTFS olarak biçimlendir hocam.
teşekkür ederim, oldu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler