• 18-10-2013, 07:38:51
    #10
    TTNET e zaten epostayı kullanmak da olduğun dsl ile attı isen ip yi tespit ederler mail boxları ile.

    O saatte mesela dün 11:00 da attın 11:00 da o ip hangi dsl kullancısı atanmış onu bulabilirler.

    Yani bulmak isteseler zaten bulurlardı sen en iyisi yolla gitsin baktın kötü bir şey oldu kuzenim yazmış bende zaten ttnette calısmak istiyorum babamda hastanede cok dövdüm ben kuzenimi yaz bak keyfine.
  • 18-10-2013, 12:03:27
    #11
    amerikadan yaka paça kovulmuşlar bizim ülkeye dadanıyorlar birde ttnet aracılık yapıyor. hey allahım ya
  • 18-10-2013, 16:54:30
    #12
    r10 olarak toplanalım phormu basalım