• 17-10-2013, 21:24:13
    #10
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ufak bi yardım da bizden oldu.
    Teşekkür ediyorum. Çok saolun..

    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende izledim.
    Eyvallah hocam. Çok teşekkürler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:24:13 -->-> Daha önceki mesaj 20:34:34 --

    Yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar... 1 dakika zaman ayıran herkese teşekkür ediyorum. Son gün yarın. Biraz daha desteğe ihtiyaç var.
  • 17-10-2013, 23:29:55
    #11
    +1
  • 18-10-2013, 00:01:52
    #12
    bende izledim bol şans
  • 18-10-2013, 00:06:23
    #13
    Bende izledim. Başarılar
  • 18-10-2013, 00:07:05
    #14
    İzledim
  • 18-10-2013, 09:55:34
    #15
    Izleyen herkese teşekkürler. Çok saolun desteginiz icin. Yarisma devam ediyor. Daha fazla destege ihtiyacim var.

    Tesekkurler.
  • 18-10-2013, 10:35:21
    #16
    mininin plakası değişti Birden Korktum
  • 18-10-2013, 10:44:13
    #17
    OyunStok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mininin plakası değişti Birden Korktum
    evet hocam haklısınız. Bir anda degisiyor plaka tesekkurler cok saolun.
  • 18-10-2013, 11:26:58
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende izledim siz mi cektiniz?Hangi kamera? Cok guzel olmus.