• 11-10-2013, 21:50:08
    #1
    RUN
    Platin üye
    Sağlık Problemim Nedeniyle Uzun Bir Süre R10'da Olamayacağım Artık Orada Girebildiğim Kadar Telefon Üzerinden Takılmaya Çalışacağım Oda Belki...Nasıl Olur Bilmiyorum Forumda Gerçekten Çok Şey Öğrendim Çok İyi İnsanlarla Tanıştım Hepinize Çok Teşekkür Ederim Hakkınızı Helal Edin Tekrardan Görüşmek Üzere
  • 11-10-2013, 21:53:27
    #2
    Geçmiş olsun. Kendinize dikkat edin, görüşmek üzere.
  • 11-10-2013, 22:51:27
    #3
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.Kendine dikkat et üstad.
  • 11-10-2013, 23:03:15
    #4
    Allah acil ÅŸifalar versin inÅŸallah da fazla uzaklaÅŸama...
  • 11-10-2013, 23:05:16
    #5
    ALLAH acil sifalar versin..

    SmartTab10 üzerinde Tapatalk ile gönderildi now Free
  • 11-10-2013, 23:13:44
    #6
    Allah hayırlısıyla şifalar versin.
  • 11-10-2013, 23:16:35
    #7
    Allah acil ÅŸifalar versin.
    Çok geçmiş olsun.
  • 11-10-2013, 23:21:11
    #8
    ALLAH acil şifalar versin en kısa sürede iyileşip aramıza dönmeyi nasip etsin.
  • 12-10-2013, 00:54:37
    #9
    Geçmiş olsun .Allah acil şifalar versin. Umarım en kısa sürede yeniden aramızda olursun.