• 10-10-2013, 02:38:33
    #1
    Selamlar,

    Bu konuyu arattım ama bulamadım.
    Arefe günü Pazartesiye denk geliyor.
    Bu nedenle Arefe günü Bankalar yada Ptt'ler açık olur mu arkadaşlar?
    Yada Öğlene kadar mı açık, belirli merkezi yerler mi açık olacak sadece.

    Bilgisi olan varsa bilgi verirse çok sevinirim.
  • 10-10-2013, 11:39:15
    #2
    Devlet kurumları tatil bildiğim kadarıyla ama özel bankalar öğlene kadar açıklar sanırım.
  • 10-10-2013, 18:26:19
    #3
    hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet kurumları tatil bildiğim kadarıyla ama özel bankalar öğlene kadar açıklar sanırım.
    Teşekkürler ederim.
    Daha başka bilgisi olan var mı arkadaşlar?
  • 10-10-2013, 18:52:58
    #4
    9 gün resmi tatil olduguna göre sanırım hepsi kapalı
  • 11-10-2013, 17:45:57
    #5
    bu konuyu bende merak ediyorum acaba pazartesi açık olacaklar mı eft işlemleri için
  • 11-10-2013, 19:06:25
    #6
    ziraat bankası pazartesi günü açık mı arkadaşlar? inşallah açıktır çünkü p.tesi günü sabah atm kartımı almam lazım
  • 11-10-2013, 23:06:21
    #7
    az önce bir arkadaş eft yaptı finansbanktan kuveyttürk hesabıma 14.10.2013 diyor işlem tarihine

    11 değil arkadaşlar 10
  • 11-10-2013, 23:11:12
    #8
    hocam açık olması lazım çünkü tatil değil arefe günü idari izin var sadece bizim kurumda her dairede en az bir personel olacak mesela bankalarında açık olması lazım
  • 11-10-2013, 23:57:51
    #9
    LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az önce bir arkadaş eft yaptı finansbanktan kuveyttürk hesabıma 14.11.2013 diyor işlem tarihine
    11 mi?