• 01-10-2013, 22:54:26
    #1
    http://e-ticaretzirvesi.org/

    Arkadaşlar bu zirveye katılanlar varsa, orada görüşüp tanışabiliriz. Katılacak olan var mı?
  • 01-10-2013, 22:58:13
    #2
    zirveye katılamayanlar için youtubeden canlı yayın varmı veya sonradan izlemek için bir kayıt yapıp yüklüyorlar mı ? bir bilginiz var mı hocam ?
  • 01-10-2013, 23:09:33
    #3
    geçen sene katılmıştım aradan güzel bilgiler çıkıyor.
  • 01-10-2013, 23:09:39
    #4
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zirveye katılamayanlar için youtubeden canlı yayın varmı veya sonradan izlemek için bir kayıt yapıp yüklüyorlar mı ? bir bilginiz var mı hocam ?
    Hiç bilgim yok maalesef, ama önemseyen olursa aldığım notları burada paylaşırım sonraki günlerde.
  • 02-10-2013, 00:42:09
    #5
    kokteyl filan veriyorlar ise katıla biliriz yeriz içeriz arada da alkış yaparız hani.
  • 02-10-2013, 00:55:54
    #6
    Biletler oldukça ucuz, ayrıca paylaş sponsor olduğuna göre muhtemelen canlı yayın yapılacak. Evime de yakınmış da... İş var maalesef.
  • 02-10-2013, 01:15:06
    #7
    Canlı yayın var ama @JoEN not alırsan çok sevinirim. Hatta twitter hesabın varsa oradan direk olan biteni yazarsan takip edebilirim