http://e-ticaretzirvesi.org/
Arkadaşlar bu zirveye katılanlar varsa, orada görüşüp tanışabiliriz. Katılacak olan var mı?
İstanbul Eticaret Zirvesi 2013
6
●321
- 01-10-2013, 23:09:39Hiç bilgim yok maalesef, ama önemseyen olursa aldığım notları burada paylaşırım sonraki günlerde.Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2013, 00:42:09kokteyl filan veriyorlar ise katıla biliriz yeriz içeriz arada da alkış yaparız hani.
- 02-10-2013, 00:55:54Biletler oldukça ucuz, ayrıca paylaş sponsor olduğuna göre muhtemelen canlı yayın yapılacak. Evime de yakınmış da... İş var maalesef.