• 30-09-2013, 19:00:57
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben ikisine de yüklüyorum. Hangisini canım çekerse onu oynuyorum
  • 30-09-2013, 22:53:30
    #20
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ErkanEkin; ben 2. kez paylaştığınız bu fotoğrafı yorumlayamıyorum ne demek istiyor?
    hocam şimdi nerden nereye demek istiyor ama son çıkan oyun pes 14 de kötü çıkınca diyemiyor olay bu yine anlamadıysanız anlatıkmak istenen bu

  • 30-09-2013, 23:50:09
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fifa 09 kadar güzel futbol oyunu çıkmadı piyasaya
  • 01-10-2013, 01:35:23
    #22
    ikiside parra verilmeyi hakketmiyor,demosunu indirin ps3 e ikisininde,arada oynayın,pes 13 ile de devam edin benm gibi
    • gakkos23
    gakkos23 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-10-2013, 21:31:56
    #23
    Hayatımda ya 1 ya 2 kere PES oynadım onda da denemelik oynadım, yaşasın FIFA
  • 01-10-2013, 21:35:15
    #24
    Hiç fifa oynamadım. Ben de bı cafeye gıdıp oynıyım ıkısınıde oyle karar verıp alayım barı. Fifa ya geçiş yapabileceğim hiç aklıma gelmezdi. Fİfa da pas şut orta arapas tuşları aynı mı? Hoş gerçi tuşların yerleri değiştirilebiliyordu sanırım
  • 01-10-2013, 22:16:00
    #25
    Üyeliği durduruldu
    99dan beri fifa
  • 01-10-2013, 22:25:08
    #26
    aklıma geldi de yazmadan edemicem. Hepsi yalan tek gerçek japon 3

  • 01-10-2013, 23:39:55
    #27
    ps1 de ne oynardık winning