Hiç fifa oynamadım. Ben de bı cafeye gıdıp oynıyım ıkısınıde oyle karar verıp alayım barı. Fifa ya geçiş yapabileceğim hiç aklıma gelmezdi. Fİfa da pas şut orta arapas tuşları aynı mı? Hoş gerçi tuşların yerleri değiştirilebiliyordu sanırım