3490 liradan 2690'a inen takoz telefon - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3490 liradan 2690'a inen takoz telefon
11
●
975
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
3490 liradan 2690'a inen takoz telefon
1
2
27-09-2013, 18:07:18
#1
FanMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
http://www.teknosa.com/urunler/14501...u-cep-telefonu
sanırım bir yanlışlık var
27-09-2013, 18:19:23
#2
opyan
Yanlislik yok telefon kriptolu yani konusmalari verileri sifreliyor fqlan fistik karsidada ayni seyden olmasi gerekiyormudur bilemem
HTC Desire S cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
27-09-2013, 18:34:50
#3
DERSIMLY
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
opyan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanlislik yok telefon kriptolu yani konusmalari verileri sifreliyor fqlan fistik karsidada ayni seyden olmasi gerekiyormudur bilemem
HTC Desire S cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Aynen yanlışlık yok dinleme filan yapamıyorlar o cihazda.
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
27-09-2013, 19:54:19
#4
ScrolLock
Telefonumuz Uçabilir, Elektrik Yakmaz Bu Fırsat Kaçmaz
27-09-2013, 20:06:01
#5
Webcontroller
Enigma t301tr
kriptolu
cep telefonu
27-09-2013, 20:13:23
#6
FanMaster
kriptoya fazla takılmamıştım
27-09-2013, 20:13:51
#7
Broon
Alalım kafamız rahat olsun
27-09-2013, 21:07:15
#8
meric88
Platin üye
Bu Devirde Bu Cihazlar Şart =)
28-09-2013, 01:18:01
#9
Misafir
devletin ust seviye yoneticileri bu cihazlardan kullaniyor. tubitak gelistirdi diye biliyorum bunlari
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler