• 20-09-2013, 23:46:00
    #1
    Arkadaşlar bende çok aşırı derecede takıntı var bundan kurtulmak istoyorum bu konu hakkında bir kitap varmıdır. Mesela kavga ederim o yumruğu neden atmadım butün gün beynimi yer bitirir help me
  • 20-09-2013, 23:49:01
    #2
    Bkz. Psikolog
  • 20-09-2013, 23:57:26
    #3
    gunix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bkz. Psikolog
    Alternatif yok yani
  • 21-09-2013, 00:00:48
    #4
    ScrolLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alternatif yok yani
    Kitap tavsiye edilebilir ama kendi kendinize yanlis tani koyabilirsiniz. Bu daha da kotu sonuclara sebep olabilir.
    Bu yuzden bir uzmandan yardim almaniz en dogrusu olur.
  • 21-09-2013, 00:13:57
    #5
    Boş kalmaktan oluyor diyorlardı bunun için.
    Bir uğraşınız var mı?
    O huy bende de var ama abartılmış şekilde değil. Huyumu da sevmiyor değilim.
  • 21-09-2013, 00:43:43
    #6
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş kalmaktan oluyor diyorlardı bunun için.
    Bir uğraşınız var mı?
    O huy bende de var ama abartılmış şekilde değil. Huyumu da sevmiyor değilim.
    Asosyalim yani sinemaya falan gitmem bi pazarlari disari cikaeim onun disinda netteyim
  • 21-09-2013, 02:28:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bundan 4-5 yıl önce ben de aynen böyleydim hiç üstüne gitmedim şimdi bana da diyorlarki;

    bkz. psikiyatr
  • 21-09-2013, 02:39:29
    #8
    obsesif kompulsif bozukluk o.O
  • 21-09-2013, 09:11:12
    #9
    o yumruğu atmadıysan korkmuşsundur alim olmaya gerek yok