Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş kalmaktan oluyor diyorlardı bunun için.
Bir uğraşınız var mı?
O huy bende de var ama abartılmış şekilde değil. Huyumu da sevmiyor değilim.
Asosyalim yani sinemaya falan gitmem bi pazarlari disari cikaeim onun disinda netteyim