Konu
böyle bur kitap varmıdır
21-09-2013, 00:43:43
#6
ScrolLock
Ipod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boş kalmaktan oluyor diyorlardı bunun için.
Bir uğraşınız var mı?
O huy bende de var ama abartılmış şekilde değil. Huyumu da sevmiyor değilim.
Asosyalim yani sinemaya falan gitmem bi pazarlari disari cikaeim onun disinda netteyim