• 12-09-2013, 13:13:50
    #10
    Geçen bence bastıydım 200 Liralık ( Kaç Tane Bİlet ediyorsa artık ) 1 tane Amorti Çıkınca Şoka girdim Sonrada ordan soguk su alıp içtim
  • 12-09-2013, 13:19:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    tuttur'da ben bakıyorum arada sistem deniyor. bırakılmaz bu işler dozaj azaltılır sadece. 10 15 tanede ben alayım güzel izmirin hatrına
  • 12-09-2013, 13:39:04
    #12
    Beni tanıdın mı ? Dedelerimizin dedelerinden akrabalık var da.
  • 12-09-2013, 13:40:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni tanıdın mı ? Dedelerimizin dedelerinden akrabalık var da.
    muğla nere istanbul nere
  • 12-09-2013, 13:54:03
    #14
    Böyle konuları görünce bu aklıma geliyor nedense https://www.r10.net/1067828293-post5.html
  • 12-09-2013, 14:07:32
    #15
    çıksada eski günlerdeki gibi yine gecelere aksak
  • 12-09-2013, 14:54:40
    #16
    Mesajım bulunsun.Akraba çıkmazsak en kötü reklam alırım buraya
  • 12-09-2013, 17:37:14
    #17
    amca akşam çaya sizdeyiz
  • 12-09-2013, 17:58:26
    #18
    zırnık koklatmaz bizzat tanırım kendisini