Bilgisayarım kendi kendine konuşuyor! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bilgisayarım kendi kendine konuşuyor!
14
●
5.104
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bilgisayarım kendi kendine konuşuyor!
1
2
11-09-2013, 22:43:45
#10
Keskin71
Üyeliği durduruldu
Selam felan veriyormu hocam
Format atmanı tavsiye ederim yedekle ihtiyaç gerektiren dosyalarını en iyi yoldur
11-09-2013, 22:59:39
#11
umit99
Muzo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam yukarda belirttiğim dosyaya bakabilir misiniz sizde de var mı
teşekkürler.
yok hocam ancak muhtemelen bu gercekd egil cunku microsoft Corporation (yanlış yazmış olabilirim
) LTD nedir limited
değil diye biliyorum microsoft'u
11-09-2013, 23:01:45
#12
Keskin71
Üyeliği durduruldu
umit99 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yok hocam ancak muhtemelen bu gercekd egil cunku microsoft Corporation (yanlış yazmış olabilirim
) LTD nedir limited
değil diye biliyorum microsoft'u
Koskoca dünya şirketini Limited şirketimi yapmışlar garip
11-09-2013, 23:32:25
#13
HazarHizmet
Hayır öyle bir klasör ve dosya yok.
Hatta arama da yaptırdım yok.
Klasörü sil program data dan sonra combofix indirip onla tarama yaptır bilgisayarı düzelir.
12-09-2013, 00:25:03
#14
Muzo
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır öyle bir klasör ve dosya yok.
Hatta arama da yaptırdım yok.
Klasörü sil program data dan sonra combofix indirip onla tarama yaptır bilgisayarı düzelir.
Teşekkürler hocam yapıyorum.
12-09-2013, 01:12:04
#15
thenefy
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
öyle bir klasor yok rahatlıkta silebilirsin.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler